2024. jan 21.

Hannah Grace: Icebreaker

írta: Mézesmoly
Hannah Grace: Icebreaker

img_5373_1.JPG

A könyvet itt találod meg

Ez a könyv az egyik tökéletes példa arra, amikor elindul a nagy hype-vonat, majd elkezdi mindenki lehúzni és végül már nekem is elmegy a kedvem tőle. Nagyon alacsonyra tettem a mércét ezzel a könyvvel, igazából annyit vártam, amit hébehóba hallottam róla. Sportolók, sokat vedelnek, állandóan megy a hancúr, és nem szól semmiről. Gondoltam, ez azért elég kevés, vagy lehet minden harmadik oldalon bemutatnak valamit a Kámaszutrából, egyfajta oktató jelleggel. Tényleg ennyit vártam. Csak mondjuk majdnem 500 oldal, azért erős lett volna... :D

Nem tudom, hogy amiatt, mert nem vártam sokat, vagy mert ez tényleg jó könyv, azt kell mondanom, hogy EZ EGY JÓ KÖNYV.

A történet meglepett mennyire kerek egészet alkot. Elindultunk az alján, ahol Stassie törékeny leány, jó barátjával, Aaronnal korcsolyázik, az olimpiára készülnek. Egy szerencsétlen hokis kaland miatt tönkreteszik a hokipályát, így a korisoknál kell az egyetem hokicsapatának is edzenie. Így botlik egymásba Nathan és Anastasia. Stas nem akar kötődni a sráchoz, de mivel Nathan annyira nagyon tökéletes, hogy ennek a lány sem fog tudni ellenállni.

Kerülgetik egymást, majd meglepően rátérnek a lényegre 🌶️🌶️🌶️. A könyv fülszövege kb. a könyv első felét sejteti. És itt elgondolkoztam, mi a manó fog történni a könyv második felében?!

A lényeg :D

A sportolóknak nehéz. Egy páros sportban pedig ki vagy szolgáltatva a párodnak. De ha ez a srác történetesen egy szörnyen toxikus, manipulatív személy, még inkább megnehezíti az életed.

Fontos felhívni a figyelmet erre, mert egy olyan élethelyzetre hívja fel a figyelmet a könyv, amivel bármikor találkozhatunk. Nem ismerjük fel igazán, ha ilyen ember van a közelünkben, megbízunk benne és a kisujjunknál fogva vezet minket, barátunknak gondoljuk, de önös érdekei miatt bármikor árthat nekünk.

A történet építkezik, kicsit valóban hosszú lett, kicsit kevesebb több is lehetett volna. De nem maradt kérdés bennem a végére. A szereplők karakterfejlődésére sem volt panaszom, Nathen valami csoda fickó. Átadja a könnyed egyetemi évek hangulatát, bár én nem vagyok nagy sportember, de nem tudom elképzelni, hogy aki az olimpiára készül, ennyit bulikázik :D de lehet tévedek.

Ajánlom a könyvet - hype ide, lehúzó ajánlók oda - mindenkinek, aki szereti a sportrománcokat, a jó spicy jeleneteket, és szeret könnyed könyvekbe bújtatott komoly témátkat is megismerni, mint a szülőknek való megfelelés, vagy toxikus barátság.

Fülszöveg

Anastasia Allen egész életében azért dolgozott, hogy bekerülhessen az USA olimpiai csapatába.
Ötéves kora óta versenyszerűen műkorcsolyázik, teljes egyetemi ösztöndíjjal büszkélkedhet, hála helyének a Maple Hills egyetem korcsolyacsapatában, és olyan az időbeosztása, hogy attól még a világ elhivatottabb embere is elbőgné magát – Stassie a győzelemre hajt.
Nathan Hawkins még sosem találkozott olyan problémával, amit ne tudott volna megoldani. A Maple Hills Titans csapatkapitányaként tisztában van vele, az ő felelőssége, hogy hokicsapatát a jégen tartsa.
Amikor egy félreértés miatt a két csapat kénytelen ugyanazon a pályán megosztozni, Anastasia partnere pedig ezt követően lesérül, Nate azon kapja magát, hogy a hokiütőjét cicanadrágra, félelmetes edzőjét pedig egy még félelmetesebbre cseréli.
A páros a szó több értelmében is összegabalyodik, de semmi gáz, mert Anastasiának amúgy sem jönnek be a hokisok… ugye?

Tulajdonságok

A könyvet itt találod meg

 

  • Kiadó: Maxim Könyvkiadó Kft.

  • Oldalszám: 480

  • Kötésmód: puhatáblás

  • Nyelv: magyar

    Icebreaker – Jégtörő
Szólj hozzá

Maxim Könyvkiadó Passion válogatás Hannah Grace