2023. dec 15.

Bex Hogan: Vipera

írta: Mézesmoly
Bex Hogan: Vipera

Én fogom megölni őt, vagy ő öl meg engem.

Ez az én végzetem.

img_3784.JPG

Olvasgattam, olvasgattam napokig. Majd beindult, és aztamindenit.

Ez nem egy aranyos romantikus történet, ne várj ilyet.

Ebben a világban valószínű nem várnád az eljegyzésed, hacsak nem szereted, hogy forró lánccal égessék le a húst a csuklódról.

Erőszak, megfelelési kényszer, víziszony, kilátástalan jövő és egy elrendezett házasság. Ez veszi körül Mariannet a Hajadonon hajózva. Apja, a Vipera, a Tizenkét sziget védelmezője.

Védelmező? Vagy mégsem.

Lányát eszközként használva akar még több hatalomra szert tenni. De Marianne hamar rájön, a háta mögött milyen kegyetlen tettek történnek.

Ahogy kijutunk a hajóról, úgy kezd tágulni a világ, amit megismerhetünk. És ez a világ varázslatos. Tizenkét sziget, a titokzatos nyugaton a lassan elfeledett varázslatos erők még jelen vannak. A király inkompetens, hihetetlenül gyönyörű fia az egyetlen reményünk.

Brutális gyilkosságok, szeretett karakterek halála kíséri a történetet, végig azon izgultam, nehogy áthúzzanak valakit a hajó alatt 😫

Nagyon ajánlom, ha szereted az izgalmas, fordulatos fantasykat, egy csepp romantikával, sok titokzatossággal.

Köszönöm szépen a lehetőséget a Maxim Kiadónak, hogy olvashattam a könyvet.

#recenzió

Fülszöveg

Vagy én fogom megölni őt, vagy ő fog megölni engem. Ez az én végzetem. 
A tizenhét éves Marianne sorsa, hogy egy napon ő legyen a Vipera, a Tizenkét sziget védelmezője. A jelenlegi Vipera azonban az útjában áll. A romlott és kegyetlen férfi hadihajóval portyázik a tengeren, és büntetlenül gyilkol, fájdalmat és szenvedést hagyva maga után. Kétségtelenül ő a legveszedelmesebb férfi az egész óceánon… és egyben Marianne apja. A lány a szigetek védelmezőjének született. Betöltheti ezt a szerepet? Még akkor is, ha emiatt elveszíti a családját, az otthonát, a szerelmét – és talán az életét is? 
Egy bátor és erős hősnő. Egy feloldhatatlan dilemma. Egy nagyszerű új fantasy trilógia, mely a tengereken játszódik. 

Tulajdonságok

Vipera

  • Kiadó: Maxim Könyvkiadó
  • Oldalszám: 464
  • Kötésmód: puhakötés
  • Nyelv: magyar

 

 

A könyvet itt találod meg

Szólj hozzá